5 dni do lepszego bloga – DAY 1

Co bym zrobiła, gdybym miała 100 tyś. zł na koncie w banku
Znając siebie i moją miłość do zakupów to za długo te pieniądze by na tym koncie w banku nie przeleżały ;) Chyba bym musiała mieć brak dostępu do tego konta, żeby te 100 tyś. za szybko się nie rozpłynęły.
A tak serio to 100 tyś złotych to ładna suma, żeby zainwestować, pomnożyć i przeznaczyć na studia na Harvardzie dla Ignasia ;)

Wyzwanie-blogowe_listopad2_650


Polub nas na FACEBOOKU :) Subskrybuj nasz kanał YOUTUBE :) Na INSTAGRAMIE weekendowe foto szaleństwa :) 


 

11 Comments Add yours

  1. illumineuse pisze:

    Miałam się zabrać za to wyzwanie, ale jak zobaczyłam pytanie o pieniądze to spasowałam. Nie pasuje mi do koncepcji;)

    Polubione przez 1 osoba

    1. Asia pisze:

      to trzeba zartem ;)
      ja nie moge sie doczekac DAY 5 :) dla mnie najwazniejszy w calym wyzwaniu :)

      Polubienie

    2. Asia pisze:

      a moze grudniowe wyzwanie przypadnie ci do gustu – ogolnie goraco polecam – fajna zabawa i mozna poznac nowych ludzi :) tzn nowe fajne blogi ;)

      Polubienie

      1. illumineuse pisze:

        O, grudniowego nie widziałam! :)

        Polubione przez 1 osoba

      2. Asia pisze:

        dopiero bedzie :D Jak co miesiac, ale tematow tez jeszcze nie znam :D tak strzelilam, ze moze grudniowe ci przypasuja, jak juz beda opublikowane :D

        No to sie dogadujemy :D

        Polubienie

      3. illumineuse pisze:

        Aaaaaa…! Jestę blądynką:)

        Polubione przez 1 osoba

      4. Asia pisze:

        JA TEZ!!!!!

        Polubienie

  2. Tedi pisze:

    100 tys to zdecydowanie za mało, aby wydać je na głupoty. To także niewiele, aby zrobić z tego coś pożytecznego. Ale mądry człowiek nawet z 1 złotówki potrafi zrobić milion :-)

    Polubione przez 1 osoba

    1. Asia pisze:

      Jak to niewiele? 100 tys to fajna sumka :)

      Polubienie

  3. Izabela pisze:

    I taka idea mi imponuje :D a jak Ignaś ukończy Harvard, to będzie mamę zabierał na zakupy, ku maminej radości, dumy i z miłości :)

    Polubione przez 1 osoba

    1. Asia pisze:

      a jak! :D ;)

      Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s